Aria fase Blanckx

Wat hebben een lakstempel uit de 15e eeuw en de invloedrijke historische familie Blanckx te maken met een nieuwbouwproject? De historische schatten zijn gevonden op de plek waar Aria nu verder bouwt aan de tweede fase van Aria Zuid. Daarom hebben we het volledige concept gebaseerd op de archeologische vondsten, compleet met grafische elementen die geschiedenis samenvoegen met de moderne woningen van Aria. Het campagnethema? Wonen op een historische plek!

Aria fase Blanckx

Tijdens de archeologische opgravingen in Aria Goes hebben archeologen een wel heel bijzondere ontdekking gedaan: een lakstempel uit de 15e eeuw. De historische schatten zijn gevonden op de plek waar Aria nu verder bouwt aan de tweede fase van Aria Zuid. Daarom hebben we het volledige concept gebaseerd op de archeologische vondsten, compleet met grafische elementen die geschiedenis samenvoegen met de moderne woningen van Aria. Het campagnethema? Wonen op een historische plek!

Magazine

Bij het vormgeven van de nieuwe fase van Aria Goes, Aria fase Blanckx, hebben we ons laten inspireren door de 15e-eeuwse lakstempel van de familie Blanckx. Dit historische artefact diende als basis voor het nieuwe grafische ontwerp, waarin historische en moderne elementen samenkomen. Met deze nieuwe visuele merkidentiteit van Aria fase Blanckx hebben we diverse communicatie-uitingen ontwikkeld om de nieuwe fase, het verkoopevenement  en de verkoop van de woningen te promoten.

Een van onze opvallende creaties is een gedetailleerd magazine dat alle 45 woningen uitgebreid presenteert, waarbij we de historische en hedendaagse elementen naadloos hebben geïntegreerd. Door gebruik te maken van kalkpapier creëerden we een unieke ervaring waarbij het historische beeld over het hedendaagse beeld viel.

Social media

Om de boodschap van dit nieuwe concept over te brengen aan de doelgroep hebben we verschillende social media posts ontwikkeld. Ook hierin is de nieuwe visuele identiteit van Aria fase Blanckx meegenomen. Ook werd het daadwerkelijk kopen van een woning gestimuleerd middels social media campagnes door op een laagdrempelige manier contactgegevens achter te laten voor de makelaar. 

Buitensigining

Aansluitend aan dit concept zijn er ook uitingen voor de buiten signing ontwikkeld. Denk hierbij aan vlaggen en bouwborden. Ook hierbij zijn is de visuele identiteit consistent toegepast.

3D-print van de lakstempel als relatiegeschenk

Dit concept werd niet alleen in woorden en beelden uitgedrukt, maar ook tastbaar gemaakt. Ons grafisch ontwerpteam heeft de 15e-eeuwse lakstempel tot leven gebracht door middel van een unieke 3D-print. Deze stempels zullen als speciaal geschenk worden uitgereikt aan de kopers van de woningen in Aria fase Blanckx. Met deze laatste handeling wordt het concept volledig afgerond en krijgt het een tastbare vorm.

Complete ervaring op het verkoopevenement

Gebaseerd op ons concept werden beide verkoopevenementen met zorg ingericht, waarbij banieren werden gebruikt om de sfeer te versterken. Een bijzonder moment was de officiële start van de verkoop van Aria fase Blanckx, gemarkeerd door het stempelen met de oorspronkelijke lakstempel. Bovendien konden geïnteresseerden de historische schatten bewonderen.

Als kers op de taart ontvingen bezoekers een speciaal tasje met daarop het Aria Blanckx logo, gevuld met een gedetailleerd magazine dat alle aspecten van de woningen belicht, en een doosje luxe bonbons. Deze attentie was een klein gebaar om onze waardering te tonen en de ervaring compleet te maken.

Lees meer...

Aria fase Blanckx
Aria fase Blanckx
Aria fase Blanckx

Volg ons op Instagram